Pages

29 Ocak 2012 Pazar

Fenerbahçe kendi sahasında seriye devam ediyor.

0 yorum
Fenerbahçe gibi bir takımın taraftarı olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Çünkü Fenerbahçe öyle bir takım ki, ben Türkiye'nin Barcelona'sı diyorum. Gerçektende öyle, bütün kadrolarımızda hep aynı oyun yapısı, paslı, kontrollü, rakibi yorucu, pres yapıcı ve defans güvenliğini ön planda tutan bir takım, bu yüzden Fenerbahçe hep farklı bir takım olmuştur. Bundan aylarda geçse senelerde geçse bu oyun yapısının değişeceğini hiç sanmıyorum. Avrupa futbolunu Türkiye'ye yansıtan tek takım Fenerbahçe'dir.

Bugün sahamızda Mersin İdman Yurdu (M.İ.Y) ile oynadık ve takımımız ilk yarıda inanılmaz oynadı, birde bu oyunu Stoch müthiş golüyle süsledi. Takımımız 2. yarıda hiç etkili olamadı, birde gol yedik ama maçı kazanmasını bildik. Mersin İdman Yurdu'nuda tebrik ediyorum, onlarda 2. yarıda inanılmaz mücadele ettiler, bence bu ligin bir rengi mersin. Bu ligde kalması gerek. Umarım en kısa zamanda toparlanırlar.

Tebrikler Fenerbahçe!

Fenerbahçe: 2 - Mersin İdman Yurdu (M.İ.Y) : 1

Yorum Yap